Zondag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

30 Juli 2017 | Indonesië, Sanur

Vandaag is het zondag en we hadden niet veel gepland. We zouden kijken in het centrum van de stad, zomaar wat winkeltjes kijken en ook wilden we nog een keer een 'juice' gaan drinken bij een terrasje wat we eerder ontdekt hadden. Mmm, deze keer was hij beduidend minder lekker, te veel mint. Maar toch, wel lekker verfrissend.
Daarna verder gelopen langs het strand, waar we in de verte het eiland Nusa Penida zagen liggen.
Bij de lunch in het hotel ging het mis. Samen met uitgebakken spek (die een beetje hard was) kwam mijn brug met een voortand mee. Pfff, dat overkomt je natuurlijk altijd als je niet in de buurt van je eigen tandarts bent. Bij de receptie van het hotel waren ze zeer behulpzaam. Er werd gelijk naar het taxibusje van het hotel gebeld om mij naar een kliniek te brengen. Daar konden ze me echter niet helpen en omdat het zondag was, was de tandarts waar we langs reden gesloten. Later hebben ze bij de receptie nog geprobeerd om een andere tandarts te bellen en er is zelfs iemand een rondje gaan rijden om te kijken of er een tandarts open was. Helaas, ook hier houden ze zondag.
Wordt morgen vervolgd.....

• 30 Juli 2017 - 19:43

Trudy:

Oeps.. echt niet leuk

• 01 Augustus 2017 - 06:36

Nol Kuylenburg:

Was het eten lekker hihi