Tand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Tand - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Tand

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

31 Juli 2017 | Indonesië, Sanur

Vervolg tand....
Vanmorgen vlak na het ontbijt kwam de receptioniste van het hotel zeggen dat ze een afspraak voor me had gemaakt in de internationale tandartskliniek in Denpasar. We zijn er met de taxi heen gegaan. Toch al gauw een ritje van een half uur. We moesten wel 5 hele euro's betalen. In de kliniek was een kundig tandarts die mijn tand er weer ingeplakt heeft. Alsof hij nooit weggeweest is.
We verbazen ons overigens steeds weer over hoe goedkoop dingen hier zijn. Over het algemeen hebben we gegeten voor minder dan 20 euro en het eten was geweldig lekker.
Als je hier pint kun je 2,5 miljoen roepia's pinnen, dat is dan ongeveer 170 euro. We zijn dus verschillende keren miljonair geweest. Whahahahahah.
Daar werden we zelfs mee gefeliciteerd, hihi als 'new miljonair'.
Jammer dat het niet ook in euro's is.
Maar goed, het avontuur met de tand is goed afgelopen. Verder lekker rustig dagje gehad aan het zwembad.