Terug naar Nederland - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

01 Augustus 2017 | Indonesië, Sanur

Vandaag ons laatste dagje in Sanur, Bali. We hebben een extra dag bijgeboekt, want we vliegen pas vannacht om 00.05 uur.
We hebben nog even lekker gezwommen in het privé zwembad (wat zullen we dat missen) lekker naar het strand geweest, kroketten met friet gegeten (ja echt, dat hebben ze hier. whahahaha). Vanmiddag ging ik naar een massagesalon, waar een oudere dame mij een originele Balinese massage heeft gegeven. Genieten!!
Om 20.30 uur werden we opgehaald met de taxi. Fantastische service van Fox reizen. Ze zorgen dat je overal op tijd gehaald en gebracht wordt.
Inchecken, security etc. ging razendsnel. Dat was op Schiphol wel even anders. Voordat we konden inchecken stonden we al ruim een uur in de rij. Daarna bij alle andere controles ook lang in de rij. (Voordeel is wel dat je lekker in gesprek kunt gaan met oud-collega's van Blokker, hé Gerard?)
Het is een ruim opgezet vliegveld van Denpasar met veel winkeltjes en gelegenheid tot eten en drinken. We kwamen zelfs een La Place tegen.
Bij de gate is er veel ruimte om te zitten. Jammer dat het donker is (dat gaat hier razendsnel), maar anders hadden we prachtig uitzicht op de start- en landingsbaan. Je ziet ze nu nog net voorbij racen.
Ons vliegtuig staat al klaar, hij wordt geladen met eten, drinken, koffers. Om 23.20 uur kunnen we boarden. We vliegen eerst naar Dubai, waar we plaatselijke tijd rond 5.00 uur aankomen.
Op Dubai hebben we drie uur overstaptijd, dat is prima te doen, kunnen we nog even een starbucks nemen. Daarna om 8.00 uur doorvliegen richting Amsterdam, waar we rond 13.15 uur plaatselijke tijd zullen landen.

• 02 Augustus 2017 - 05:44

Nol Kuylenburg: