Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Londen

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

05 Augustus 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Als ik dit schrijf zit ik op vliegveld Luton London. Ik ben ingecheckt voor de terugreis. Miriam heeft haar kamer gevonden, die hebben we schoongemaakt en voor een groot deel ingericht.
Wij hebben samen in een leuk klein hotelletje in Bricklane geslapen. Vandaar echt ontzéttend veel gelopen een soort van 'van hot naar haar'. Maar ach laat ik bij het begin beginnen.
Toen ik donderdag in Londen aankwam op St. Pancras had ik twee koffers bij me. Eén voor mezelf en een van Miriam. Blijf ik toch steken tussen de poortjes van het station.... Miriam lag in een stuip. Dat begon dus al goed. Vandaaruit zijn we gelijk naar het hotel gegaan, met metro en lopend. Die middag hebben we niet veel meer gedaan dan gewoon lekker gewandeld, gegeten, wijntje gedaan en uiteindelijk redelijk op tijd naar bed. (Jetlag van Bali zat me toch nog dwars).
De tweede dag stond in het teken van de nieuwe kamer. We hebben inkopen gedaan, alles in de kamer gebracht, de koffer er neergezet en 's avonds uit eten met de ouders van Darren. Pfff, ik dacht dat mijn Engels wel aardig was, maar daar versta je er soms niks van. Wel heel lekker gegeten en een superleuke avond gehad.
Dan vandaag hebben we als eerste 'ontbijt-op-bed' gehad bij een restaurantje met allemaal soorten ontbijtgranen (cereal). Zij hebben in de kelder tafels staan met daartussen bedden zodat je ook daadwerkelijk een ontbijt op bed kunt eten. Hilarisch. Daarna hebben we de kamer schoongemaakt, uitgepakt, kastje in elkaar gezet, krukje gemaakt, nog meer uitgepakt, gelopen en als afsluiting even op Kingscross station geweest om te kijken naar perron 9 3/4 (van Harry Potter).
Het waren enerverende dagen, maar we hebben wel heel veel plezier gehad.

• 08 Augustus 2017 - 17:14

Nol Kuylenburg: