Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Sanur

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

25 Juli 2017 | Indonesië, Sanur

Vandaag weer 'verhuisd' van Ubud naar Sanur. Daar waar het hotel in Ubud heel erg buiten het centrum lag, zitten we nu op slechts een paar minuten lopen op het strand en ietsje langer de andere kant op in het centrum van het plaatsje.
Het was wel een relaxete dag. We zouden pas om 14.00 uur opgehaald worden en dus doe je niet zo veel op zo'n dag. Lekker uitslapen, koffie drinken (zelf meegenomen, de prut die ze daar schenken was werkelijk niet te drinken) ontbijtje. (Met verrukkelijke sapjes) lekker nog wat lezen, nog een bakkie koffie en koffer inpakken en afgeven aan de balie. We moesten eerder de kamer uit, maar dat geeft niet. We zijn nog wat gaan lopen en hebben gegeten bij een Balinese versie van KFC. Dan zit je te wachten op je bestelling en je kijkt je ogen uit naar wat er op de weg voorbij komt. Blijkbaar was er een of ander feest in de tempel aan de overkant, er kwamen allemaal dames, prachtig aangekleed, met offermandjes.
De taxichauffeur die ons naar Sanur bracht, legde ons uit dat elke tempel een feest heeft na 210 dagen. Die feesten vallen allemaal op verschillende dagen, afhankelijk van wanneer de tempel begon. Vandaar dat het lijkt alsof er elke dag wel weer een feest te vieren is.
Nog even over de hotels. In het eerste hotel (Kuta) hadden we geen balkon maar wel een prachtig zwembad. Het eten was heerlijk en niet duur. In het tweede hotel (Ubud) hadden we een balkon en klein zwembad en het eten was er ook erg lekker en niet duur. Nu zijn we in het derde hotel (Sanur) en hier hebben we ons eigen zwembad, maar ook een groter algemeen zwembad. Het eten is heerlijk en gemiddeld geprijsd. Wat voel je je dan rijk als je dat allemaal hebt.

• 25 Juli 2017 - 21:23

Trudy:

Gelukkig is vakantie ook relaxen.. geniet daar!!

• 26 Juli 2017 - 08:03

Edwin Kuijlenburg:

Zo lekker zo Hotel lekker zwemen lekker eten wijntje er bij wat wel je nog meer geniet er van.