Relaxen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Dorien Kuijlenburg - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

27 Juli 2017 | Indonesië, Sanur

Als je zo'n verre reis maakt, zou je bijna vergeten om ook nog lekker te relaxen. Nou, wij dus niet. Vandaag hadden we allebei een beetje last van onze maag/darmen en we zijn lekker thuis gebleven. Dat geeft mij de mogelijkheid om gewoon zomaar wat te vertellen. We zitten nu in Sanur, vijf minuten van het strand. Dat wil zeggen, 's morgens. 'S avonds is de zee een kilometer verderop. Als het eb is, dan scheelt dat echt heel veel. De bootjes die overdag lekker liggen te dobberen en die je kunt huren, liggen dan vast op het zand.
Wat wel blijft zijn de vliegers. Enorm grote dingen die je van ver al kunt zien en wat een mooie zitten daar tussen. Je raadt nooit hoe ze die op het strand krijgen: juist op de scooter. Ze hebben drie meter meer nodig dan anders, maar het lukt.
Tegenover ons hotel zijn ze een nieuw hotel aan het bouwen. In de middag ligt dat hele gebeuren stil, maar 's avonds gaan ze tot laat door. Het moet over een jaar af zijn. Mmm dan hebben ze nog wel wat te doen, er staat nog geen muur overeind. Wel zit het dak er al op.
En op zo'n dag als vandaag waardeer je het enorm dat er een zwembad(je) in de tuin is, waar je wel vijf hele slagen in kunt zwemmen. Pfff, maar wel lekker om af te koelen...

• 30 Juli 2017 - 09:05

Trudy:

Heerlijk dagje zo... ik begrijp ook dat het warm is.. te warm!?
    Hoop dat de darmen niet te erg gaan opspelen